Будівля складу фільтруючих матеріалів заг. пл. 365.1 м. кв. (інв.№61177) за адресою: м. Житомир, вул. Промислова, 1/154

Стан аукціона:
торги припинено
Номер лоту:
263074
Дата проведення аукціону:
19-02-2018 09:00
Дата закінчення торгів:
19-02-2018 19:43
Дата закінчення подання заявок:
19-02-2018 08:00
Стартова ціна:
110 168.00 грн.
Гарантійний внесок:
5 508.40 грн.
Крок аукціону:
2 203.36 грн.
Область:
Житомирська обл.
Місцезнаходження майна:
м. Житомир, вул. Промислова, 1/154
Дата публікації:
29-01-2018 17:23

Додатково:

Будівля складу фільтруючих матеріалів заг. пл. 365.1 м. кв. (склад фільтруючих матеріалів зг.інв. справи)(інв.№61177) за адресою: м. Житомир, вул. Промислова, 1/154.

Будівля складу фільтруючих матеріалів з рампою. Стіни залізобетон, металеві ворота, заг. пл. 365.1 м. кв.

Державний акт на право постійного користування землею №360 від 5 січня 1996р. Землю надано у постійне користування для виробничих потреб. 

Реєстраційний номер майна:24521515, Технічний опис майна: Об'єкт складається з будівлі складу фільтруючих матеріалів. Номер запису: 491 в книзі: 178. 29.08.2008, Підстава виникнення права власності: свідоцтво про право власності, підстава: рішення виконкому Житомирської міської ради від 23.07.2008 р. за № 546, 04.08.2008, Виконавчий комітет Житомирської міської ради

Реєстраційний номер лота
263074
Категорія
Будівлі
Відомості про обтяження майна:

Податкова застава.

Номер запису про обтяження: 17485991,  17.11.2016 

Підстава виникнення обтяження: лист із заявою про державну реєстрацію 19423/10/0617,  09.11.2016 Житомирська ОГДПІ ГУ ДФС в Житомирській обл., акт опису майна, 3, 13.01.2016, Житомирська ОГДПІ ГУ ДФС в Житомирській обл.

Арешт нерухомого майна.

Номер запису про обтяження: 22437968, 20.09.2017

Підстава виникнення обтяження:  постанова, серія та номер: 53651539, виданий 20.09.2017, видавник: Відділ примусового виконання рішень Управління державної  виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Житомирській області

 Арешт нерухомого майна.

Номер запису про обтяження: 9024617, 12.03.2015

Підстава виникнення обтяження: постанова, Постанова про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження, серія та номер: б/н, виданий 12.03.2015, Корольовський відділ державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції, Житомирська обл.

  • Учасник 1 - 29-01-2018 19:06 (повернено)
  • Учасник 2 - 29-01-2018 22:06 (відхилено)
  • Учасник 3 - 30-01-2018 09:42 (відхилено)
  • Учасник 4 - 30-01-2018 14:13 (повернено)
  • Учасник 5 - 30-01-2018 18:46 (повернено)
  • Учасник 6 - 31-01-2018 10:06 (відхилено)
  • Учасник 7 - 31-01-2018 10:28 (на повернення)
  • Учасник 8 - 31-01-2018 19:00 (на повернення)
  • Учасник 9 - 31-01-2018 23:05 (відхилено)
  • Учасник 10 - 01-02-2018 00:38 (відхилено)
  • Учасник 11 - 01-02-2018 11:48 (відхилено)
  • Учасник 12 - 01-02-2018 12:26 (відхилено)
  • Учасник 13 - 01-02-2018 15:52 (повернено)
  • Учасник 14 - 05-02-2018 20:16 (повернено)
  • Учасник 15 - 08-02-2018 00:10 (відхилено)
  • Учасник 16 - 09-02-2018 09:18 (повернено)
  • Учасник 17 - 14-02-2018 00:41 (відхилено)
  • Учасник 18 - 14-02-2018 13:31 (повернено)
  • Учасник 19 - 14-02-2018 17:27 (відхилено)
  • Учасник 20 - 14-02-2018 20:28 (на повернення)
  • Учасник 21 - 15-02-2018 17:28 (на повернення)
  • Учасник 22 - 15-02-2018 20:08 (повернено)
  • Учасник 23 - 16-02-2018 19:30 (відхилено)
Порядок ознайомлення з майном:

ознайомлення у зберігача

Ознайомлення у зберігача. Ознайомлення з майном за місцем знаходження майна. Зберігач: Удод Павло Миколайович, (097) 417-87-32, (093) 752-21-87,  м. Житомир, вул. Промислова, 1/154  


Порядок сплати внеску:
Сплата гарантійного внеску для участі в електронних торгах здійснюється на рахунок Організатора за реквізитами, які, зокрема, вказані в квитанції, що автоматично формуються Системою в особистому кабінеті учасника, при подачі заявки на участь у торгах по певному лоту. Підтвердження щодо надходження суми гарантійного внеску на рахунок Організатора від обслуговуючого банку повинно надійти Організатору не пізніше ніж за одну годину до початку торгів.
Порядок сплати за майно:
Розрахунок за придбане на електронних торгах майно здійснюється переможцем електронних торгів за реквізитами, які вказані в Протоколі електронних торгів, що автоматично формується системою після закінчення електронних торгів.
Порядок оформлення участі у торгах:
Для участі в електронних торгах, необхідно:
1.Зареєструватися в системі
2. Подати заявку на участь в електронних торгах з особистого кабінету учасника торгів
3. Сплатити гарантійний внесок у розмірі 5% від стартової ціни лота на рахунок Організатора торгів.
Повний текст правил проведення торгів доступний за посиланням
Організатор торгів:
Державне підприємство «СЕТАМ», контактний телефон «044-331-17-21», електронна адреса «service@setam.net.ua»
Відділення продавця:
Відділ примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Житомирській області